Macro

2010-07-13 @ 06:46:40
Ni har tur idag också, för här kommer det andra inlägget för idag.
Jag avslutade det andrainlägget med att jag skulle ta min kamera på en promenad, och det var vad jag gjorde. Tog på mig regn byxor och regn jacka och sedan ut i skogen.
Tog macrot och stativet med mig. Vet inte vad det är med macro men jag älskar det. Det är så avkoplande att studera marken i stort format, att hitta de små sakerna som gör omgivningen vacker. Promenaden gick till början av Tunnel Mountain ca 5-10 min promenad. Väl där kanske jag gick i ett område som var 10x10 m.
Och här skall ni får resultatet, har tagit samma bild men beskurit de olika:





















God Natt //Molly

Kommentarer
Postat av: AnnaCarin

Vilka vackra bilder. Hoppas du har det bra, vi tänker på dig. kramar Fanny hälsar

2010-07-14 @ 20:54:45
Postat av: Evy

Hej Molly!

Vilka fina bilder Du har tagit. Ser fram emot fler. Du verkar ha det jättebra i Banff, saknar Dig men det är huvudsaken att Du trivs. Kramar ifrån Kurt och Evy

2010-07-14 @ 22:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback