Insperation

2010-07-01 @ 05:52:46
Hej på er!
Det här med insperation är inte lätt att styra över. Man kanske kan lära sig men jag vet inte, jag har tur för runt om här finns det massor av insperation. Men igår kväll kom det massor av insperation till mig, som gav ett roligt resultat.
I går lagade de från källaren mat till oss, så det bjöds på traditionell mat från Chile. Sol ute och vi var ganska många, bra stämmning och mycket skratt. Spelade frisbee, och då fick jag ryck och gick in hämntade kamerna, satte mig på marken och tog massa roliga bilder. Ni kan tänka er vad mn gör för roliga rörelser när man spelar frisbee, och många av de hamnade på bild.
I morgon är det Canadian day. STORT här vet ni, hoppas vi kan sluta jobbet tidigt så vi inner se paraden.

//Molly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback