World Cup 2

2010-12-05 @ 03:42:32
Hej på er!
Nu har jag fixat fram en massa bilder från gårdagen och skall ta och berätta vad jag inte berättade i går.
Kommer upp ganska så tidigt till Lake Louis, inte så mycket folk. Men börjar prata med en kvinna som var mycket trevlig. Hon frågade lite var jag var från och var jag jobbade, och jag frågade om det var o att gå upp en bit i baken och vilka sitplatser man kunde ta. Slutade med att hon säger, "vet du va? det får bli din lyckodag, jag kan ge dig ett V.I.P pass så kan du gå in på V.I.P läktarna och går var du vill." Så jag fick låna detta pass hela dagan mot att jag lämnar tillbaka det innan jag åker hem. Kan bara säga att jag inte kunde sluta le. So HAPPY.
Så fick mig tillgång till V:I.P läktare, gratis mat och dryck, och äran att gå runt bland alla skidåkare. Hur glad kan man bli?, men kan ju säga att min rumskamrater är inte lika glada då jag fick tag i en koskälla, och den låter bra mycket, så de skulle nog helst stjuta mig om de fick. Så den står nu mera fint på mitt sängbord.
Men nu skall ni få lite bilder, och för er som tittade kanske ni nu kan lista ut var jag stod och satt.


Happy Molly




Lite glest med publik kan jag säga, och några kamera team.


Förmodligen bästa bilden från idag. Gillar starkt.


Om man skall ha närbilder får man nog ta och skaffa sig ett monsterobjektiv.


Lindsey Vonn på banan, den ena gröna efter den andra.


Publiken var som tokiga då Lindsey Vonn kom ner, helt underbar känsla att få vara där.


Lindsey Vonn


Lindsey Vonn


Så var det Maria Riesch.


Och det gick ju ganska så bra då hon blev dagens vinnare.


Maria Riesch


Så äntligen Anja Pärson


Så efter 1 minut på storbildsskärmen och 30 sekunder live och det är fortfarande värt det.


Anja Pärson Sweden


Anja Pärson


Lindsey Vonn, Maria Riesch och Anja Pärson




Nästa svensk ner var Kajsa Kling


Anja Pärson och Kajsa Kling


Sista svenska ner var Jessica Lindell-Vikarby




Lindsey Vonn


Maria Riesch, Lindsey Vonn


Lindsey Vonn, Maria Riesch






Till slut även en bild på Aja Pärson.

Kan ju också nämna att dagens resultat var ganska så lika, Maria Riesch van och Lindsey Vonn tvåa.

//Molly

Kommentarer
Postat av: Evy

Hej Molly!

Vilken lyckodag, ibland ska man ha tur. Det brukar vara bra att prata lite med folk, det kan man få flera fördelar av.Jag gläds verkligen med Dig och vilka fina bilder sen. Varma hälsningar

Evy

2010-12-06 @ 14:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback