Lucia

2010-12-14 @ 05:49:44
Ja mycket till lucia firande blev det ju inte, har jämnt att göra att förklara för mina vänner vad det är. Men de uppskattar iallafall lussebullar, redan uppätna.
Men tittade lite på tv4 play och svt för att få se ett lucia tåg, tror nog att jag uppskatar det mer nu än när jag var hemma.


Smakade bra gjorde de, även fast de såg lite konstiga ut.


Det här kan jag ju bara tacka mina underbara, älskade rumskamrater för. v et inte riktigt vad som hände igår kväll då jag sov???

//Molly

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så gott med lussebullar. :P Tycker du att det är okej att man även bakar det efter lucia?

2010-12-15 @ 01:02:21
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback