Undervatten igen

2009-03-25 @ 12:32:43

Så nu har även Nikon börjat på en undervattenskamera. Den finns än så länge bara som prototyp och det är ännu inte klart om den skall börja produceras. Men jag hoppas den kommer ut då inte heller Nikon har någon undervattenskamera än. Lite konstigt är det att verken Nikon eller Canon har kommit med en undervattenskamera för en nu. Men det finns inte så mycket fakta om den här än. Så jag får väll skriva lite om designen på den då. Jag tycker den ser betydligt proffsigare ut än Canons undervattenskamera men inte lika söt som Canons.

Men lite bilder kan jag ladda upp iallafall. Och här är en länk till Yanko Design som är designer till denna.


Snygg eller?

(bilder från designerns hemsida)

Hoppas de börjar tillverka den. Vad tycker ni?

Vi ses // Molly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback