UF-mässa

2009-03-30 @ 10:25:56

Så äntligen var UF-mässan klar. Jag är fortfarande grymt tröt men det var riktigt kul. Tänkte bara ladda upp lite bilder. Tyvärr inte mina de kommer nog senare under veckan. Fick inte heller så många bra då jag hade ett för stort objektiv. De här bilderna är tagna av vår lärare Henrik.


Våran monter med Alexandra och Ploy


Amanda, Ploy, Jag och Alexandra. (Gunilla är bortrest)


One night care fick pris för bästa Enköpingsföretag.


Stort grattis till er.


Tubsmart fick pris för bästa monter.


UF-priset till bästa företag som gick till...


hemskt ledsen kommer inte ihåg vad ni heter.

Sedan fick eventgruppen mycket priser. Hittade tyvärr inga bilder och inte deras hemsida. Men ett mycket proffsigt företag.

//Molly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback