Egen blogg

2009-03-12 @ 15:52:44

Hallå där!

Nu har jag fått en egen blogg tackvare Gunilla. Så tack till henne. Jag har redan två läsare (och jag vet vilka ni är) ;) Så vad skall jag då skriva om på min blogg? Jo jag tänkte skriva lite om ett av mina stora intressen som är fotografering. Jag tänkte även skriva om lite roliga saker som händer.

Så för att börja lite så skall jag i kväll på en fotokurs i Uppsala som Gunilla tidigare skrev på det första inlägget. Det handlar om studiofoto, tycker det skall bli jätteroligt och jag hoppas på att lära mig mycket. Jag har fotat mycket lite i studio tidigare. Vi har lärt oss lite på skolan.

Vi ses//Molly

En liten bild från när jag var i studion
En bild från när jag var i studion


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback