Avslutning

2009-06-11 @ 10:19:06

Igår var jag och fotade Madde och Elsa som skulle på skolavslutning. Tråkigt väder gjorde att vi var tvugna att vara inne. Ass tråkigt efter som jag tycker det är lättare och blir bättre bilder ute. Men några bra blev det ändå.


Detta blev nog den bästa bilden.


Madde oc Elsa


Madde


Tyckte om den här idén men den funkade inte riktigt fullt ut. Men denna bild
får duga. Observara det otroligt fina ljuset som kommer och lyser upp
håret, älskar det.


Elsa. Hoppas det är ok att jag laddar upp bilder på dig, annars får du
kommentera så tarjag bort dem.


Denna får avsluta inlägget. Fnns dok mer bilder men de håller jag för mig själv :)

Nu ska jag fortsätta sortera studiobilderna jag tog i påskas. Det kommer nog lite smakprov på dem också om ett tag.


//Molly


Kommentarer
Postat av: Madde

ooo, så fint så fint = ) //Elsa o Madde

2009-06-11 @ 12:08:10
Postat av: Kusin

Fina bilder i vanlig ordning kusin :D

See u soon :D

2009-06-13 @ 14:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback