USB

2009-04-05 @ 10:12:32

Hej på er!

Sitter här och latar mig lite och surfar runt på nätet, då jag var in på fotosidan hittade jag de coolast USB jag någonsin sett. Det är en Canon eos 5D camera i form av ett USB. Själva objektivet är usben och kamera huset som en hållare. Den har ett minne på 4 GB och den ser väldigt exklusiv ut. Vill ha... men den kostar då ca 100 dollar, och de pengarna kan man lägga på något annat roligt, men man kan utöka önskelistan till födelsedagen med denna roliga grej. Men en grymt rolig idé och det skulle vara skit kul att få ha en sådan. Man kan nu vara med och buda på den via ebay.

Här kommer lite bilder från ebays hemsida.











Strax tillbaka med nya inlägg // Molly


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, sån där borde man ju nästan ha ;)

2009-04-22 @ 12:18:50
URL: http://fashionandphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback