Studio

2009-04-09 @ 12:30:29

Hej på er!

Har varit lite lat med att blogga nu men det är ju påsklov. Men i tisdags var Madde här och jag plåtade lite i studion jag har lånat. Jag fick inte till bilderna ljusmässigt vet inte riktigt vad jag ska göra men det är väll bara att träna mera och prova sig fram. Orkar inte ladda upp så många bilder efter som jag inte gått igenom alla än.


Så det är inga studio blixtar utan bara lampor + en IKEA lampa. (Påskägget får agera modell)

Tyckte att det blev ganska effekt fullt med det här ljuset. Endast
den lilla IKEA lampan som lyser.

Nej, nu ska jag göra något roligare :D

Ha det bra // Molly


Kommentarer
Postat av: Madde

Mycket fint ljus måste jag säga ; ) <3<3

2009-04-09 @ 17:21:59
Postat av: veronicasfoto

Det kan inte ha att göra med slutartiden att du inte fick till ljuset? Om du har blixtar måste du ju ha förhållandevis kort slutartid...

2009-04-15 @ 13:43:39
URL: http://veronicasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback