DM

2009-04-13 @ 21:29:00

I går var det då äntligen DM för lektions hästar och ponnyer. Vi hade tre hästar och en ponny med från Enköpings ridklubb. UPK hade lyckats få med sig 19 av sina hästar och ponnyer (värt att nämnas). I första klassen fick vi med oss tre placeringar av tre möjliga. Sabina på Kattis van, Katja på Chamira två och jag på Mahjong fyra. Sedan var det DM klassen som gick i LB:1, där startade även Madde på Fideli. De hade tyvärr inte sin bästa dag. Sedan var det dags för storhästarna. Där vi hade Katja och jag som juniorer och Sabina som senior. På en ganska trött häst lyckades jag ändå ta mig upp i ledningen och Katja på en andra plats, och där var vi ända till sista ryttaren som gick upp i ledning. Så jag slutade som två och Katja som trea. Sabina lyckades vinna sin klass och där med är hon nu Upplands bästa senior stort grattis till henne. Och grattis till mig och Katja också förståss. Så vi har nu några av upplands bästa lektionsryttare och hästar på ERK. Jag hoppas att jag kan ladda upp lite bilder vid ett senare tillfälle Matilda var med som fotograf.

// Molly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback