DM-bilder

2009-04-15 @ 12:13:59
Här kommer de utlovade bilderna från DM. Fotograf till de är Matilda Hedlin som ni kan hitta på bilddagboken.se med användarnamnet Mate, där finns även fler bilder från tävlingsdagen.


Så jag var först ut i första klassen på storhäst sidan som var en LC:1 ...


... sedan var det Sabina på Kattis här på framridningen...


... och sist ut av alla var Katja på Chamira...


... vinnare i klassen blev Sabina på Kattis...


... tvåa var Katja på Chamira, och själv var jag fyra men har ingen bild. Så
det var en bra första klass ...


... sedan var det lunch ...


... och Maddes tur att rida DM klassen som gick i LB:1 ...


... Madde på Fideli, men Fideli var inte på det gladaste humöret ...


... sedan var det storhästarna igen, jag var först ut igen av erk. Jag red i 
juniorklassen och sedan var det Sabina (på bilden) som red senior klassen
 och sist ut av erk var Katja ...


... och så här bra gick det för oss, jag tvåa på Mahjong ...


... Katja och Chamira trea...


... och etta i senior blev Sabina och kattis...


... så en riktigt lyckad dag blev det.

Tack till alla som var med och hejade på oss.

// Molly

På tal om tävlingar och ärvarv så kommer en utlovad länk till er som är intresserade. Klicka här, det roliga kommer inte för en efter typ två minuter så vänta och se. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback