Barcelona

2009-04-21 @ 09:17:49

Det var ett tag sedan nu men jag har bara inte orkat blogga. Så idag tänkte jag slänga upp lite bilder från än av mina favoritstäder, nämligen Barcelona. Har dok bara varit där en gång men skulle hemskt gärna åka dit igen. Jag tror det var typ tre år sedan jag var där med min farmor och farfar. Först när de sa att vi skulle dit var jag inte så intresserad men resa är iallafall kul. Och sedan vi varit där vill jag bara dit igen. Så ni som får chansen att åka dit GÖR DET.
Här kommer i alla fall bilder från resan. Då jag var där hade jag en kompaktkamera, grymt tråkigt då den har brusat till de flesta av bilderna.

orkar inte ta bort alla byggkranar...

...men i alla fall är det här den stora kyrkan orkar inte skriva namnet på den.


Hinner inte mer nu måste till skolan. Laddar upp fler bilder i kväll.

På återseende // Molly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback