Tråkig grå dag

2011-05-23 @ 07:19:14

Jo då, sådana finns här också men då gör man något roligare. Planen var att åka upp till ssv men dagen innan var alldeles för bra för att täckas över med en regnig dag. Så vi stanna hemma, gick ner på stan ett tag och uträttade lite saker och sedan gick vi hem och titta på film hela kvällen, mysigt.

Men så här ser en grå tråkig dag ut i Banff:

Så här ser den gråa dagen ut.


Sjukhuset, har inte besökt det mer än en gång, för all del inte i nu tid så jag kommer inte hemm med några brutna ben vad jag vet än.


Banff extremnt stora shoppingcenter.


Maxikan resturang.


Bässta snowboard butiken i stan.








Och näst bästsa snowboard butiken i stan.

Nu skall jag gå ut för mina kompisars sista söndag.

//Molly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback