Sol

2011-05-13 @ 01:54:20
Hej på er!
Nu har sommaren kommit även här, tog ca två dagar. Är forfarande uppe och åker bräda på mina lediga dagar. Så var upp igår i solskenet och idag får jag betala priset för det. Brännde nämligen hela ansiktet med skidglasögonen och hjälmen på, till detta skall också tillägas att jag drog upp armarna på tröjan men behöll mina hanledsskydd och handskar. Så den som kan slå den brännan kan ju höra av sig. Kan ju också säga att den inte är nådig, får se om jag kan få någon att ta en bild av det så ni skall få något att skratta åt, då jag från och med nu alltid bär hjälm, skidglasögon och handskar. Folk tittar lite snett på mig, men det får man väll ta.
Så tänkte vara lite smartare idag, gick till safeway för att köpa mig solkräm på hyllan finner jag, kids, kids, kids sport. Så tar flaskan med sport på tänkte att det blir nog bra. Möter upp med Nikki som har kommentaren: du vill inte se solen alls mer i år eller? solskydsfaktor 60 var det verkligen nörvändigt?. Så om jag skulle komma hem riktigr vit i sommar så vet ni ju nu varför.

//Molly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback