Snowboard och kanot

2011-05-19 @ 08:32:32

Hej på er!
Ja för tillfället kan man göra båda på samma dag. Åkte bräda i morse, hur skoj som helst. Fick också med mig kameran så har idag bilder på hela teamet. Har spenderat största delen av dagen i parken.
Sedan kom vi hem bara att byta ut termosarna till shorts och t-shirt och så gick vi ner för att padla lite kanot.


Först ut har vi Sam, har lärt sig åka detta år hade dock otur att bli påkörd av en skidåkare och bröt nyckelbenet, men är nu tillbaka för de sista dagarna.


Sedan har vi Samara, också lärt sig åka under detta år, och gjorde sina första hopp idag.


Gustav, svensk somjag mötte några veckor sedan.


Rickard, också svensk som jag mötte förra veckan, kompis ut av Gustav båda bor för tillfället i Banff.


Mika, borde ni kanske känna till vid det här laget. Jobbar just nu uppe på SSV.






Sist men inte minst Nikki, också ny för denna sesong men har åkt skidor tidigare. Har gjort en helt galen sesong här och det får ni se på bilderna nedan vad hon har lärt sig.


Inte alltid så lätt att prova nya saker, men Nikki alltid med ett leende på läpparna ovavsett hur det går.







Så kan det gå, så detta var teamet från idag och de som jag åkt med mest tror jag detta år. Och några av dem har jag även lärt.

Just det mig själv då?
Jo då hade Nikki med mig som fotograf i dag, vi delade på jobbet så det finns facktiskt några bilder på mig idag också.


Jo då, jag har blivit något bättre och har börjat hoppa lite de senaste veckorna nu när snön är extra mjuk att landa i.


Men det finns självklar så mycket mer att lära sig, som alltid...


Så till mina kära stallkamrater, de här med flaxiga armar är tydligen inte bara på hästryggen, de följer mig på något vis vad jag än gör.


haha...

och så här såg det ut under eftermiddagen:



Nu kan jag väll bara säga god natt och så får vi se vad jag hittar på imorgon.


Kommentarer
Postat av: Meja

Jag tycker att det är lite svårt att göra en bra design till sin sida - hur har du burit dig åt? Du har ju en riktigt snygg sida!

2011-07-13 @ 02:16:39
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback