Slush Cup 2011

2011-05-24 @ 06:47:38

Hej!
Då var sista dagen av skidåkning gjord, 23 maj idag. Denna avslutades med slush cup.
Kommer två inlägg då det är en hel del bilder.






Så det här är vad slush cup går ut på. Försöka ta sig över en stor basäng på skidor eller bräda.
Jag och bässta roomi, Elle, oss två kvar i huset


Några få  tog sig över.


SWEDEN!!!


Nikki


För er som inte vill se detta kan hoppa till nästa bild.



Elle på bräda för andra gången.

Andra halvan av bilderna kommer i morgon, kan bara ge en liten glimt att vi var tokiga så den som väntar på något gott väntar alldrig för länge.

Men för all del, en dag som denna kan väll bara sluta på ett vis...





Tomato...


//Molly


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kanske ska prova "Kids sport" i alla fall. :-)

2011-05-24 @ 14:22:41
Postat av: EVY

TACK FÖR ATT VI FÅR DELTA I DITT FARTIGA LIV. nI VERKAR VEWRKLIGEN HA FULL FART OCH VÄLDIGT KUL. SKULLE GÄRNA HA VARIT MED, MEN DÅ HELST 50 ÅR YNGRE ÄN VAD JAG ÄR NU.mÅNGA VARMA KRAMAR IFRÅN FARMOR

2011-05-25 @ 10:18:01
Postat av: Evy

Härligt att se att du har kul.

Önskar att jag var 50 år yngre så jag kunde vara med.

2011-05-25 @ 10:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback