Natt

2011-05-18 @ 08:20:08

Hej på er!
Här kommer ett sent inlägg, vet inte var jag fick energi ifrån men när jag fick syn på månen på väg hem från middag, kastade jag mig in efter kameran och ut igen. Och resultatet kommer lite längre ner.
Var till Elk and Orsmen för middag tillsamans med några kompisar, kan säga att det är ganska vanligr förekommande på tisdagar då det är lockals night.
Annars är planerna in för min helg, dvs onsdag torsdag, ssv för sista veckan nu, så två dagar nu, och i morgon åker nog kameran med upp också. Får se om vädret ger oss möjlighet för lite galenskaper också, det lär ni väll få se i morgon här. I allafall skall jag komma ihåg solskyddsfaktor denna gång.



God Natt på er, ha en bra dag!
//Molly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback